Ирак

"Познават ме и конят, и нощта, пустинята и мечът,
Познават ме и копието, и листът, и перото..."

Абу-ал-Тайеб ал Мутанабби

Добре дошли на всички !

За всички приятели, които ме подкрепят и чиято обич и интерес към моя любим Ирак ми дават надежда !

Търсене в този блог

петък, 25 декември 2009 г.

Пълнени тиквички

Една рецепта за малките тиквички (ако са по-големи ги разделете на две, за да се получат лодки и пак ползвайте рецептата).
обелените тиквички се пържат цели като преди това правите един страничен разрез, така че в двата края да остане тиквичката затворена. след като изпържите тиквичките леко натиснете вътрешната им част или дори извадете малко от нея, за да има място за плънката. Плънката се прави от мляно телешко месо, което се запържва с описаната горе подправка, малко магданоз и две скилидки маринован чесън, ако искате по-силен чеснов аромат ползвайте обикновен немаринован чесън (ако не обичате не слагайте аз също не съм особен любител на чесъна). пълните тиквичките и ги нареждате в една тавичка, средно дълбока. отделно си подготвяте доматен сос - смлени домати, същата подправка и една люта чушка, всичко това леко го сгъстявате на котлона и заливате с него тиквичките. печете във фурната и добавяте магданоз.
значи разчитам на това, че сте добри готвачки и не съм писала пропорции и време, но ако някой е начинаещ да пита.
забравих да кажа, че смеската е люта, така че внимавайте с количеството.

Няма коментари:

Публикуване на коментар