Ирак

"Познават ме и конят, и нощта, пустинята и мечът,
Познават ме и копието, и листът, и перото..."

Абу-ал-Тайеб ал Мутанабби

Добре дошли на всички !

За всички приятели, които ме подкрепят и чиято обич и интерес към моя любим Ирак ми дават надежда !

Търсене в този блог

сряда, 23 декември 2009 г.

Салата с люта лубя / боб

"Лубия хадда" (Люта лубия - може и със соя)

Една чаша сварена лубия (аспержов боб - с черно оченце или червен сорт)
2 печени пиперки
2 люти чушки
1 малка глава червен лук или воден лук
сок от 1 лимон
1/2 връзка магданоз
1/2 с.л. доматено пюре
сол на вкус
скилидка чесън (не е задължителна - аз не я слагам)

задушаваш лука с пюрето, лютите чушки и солта, после смесваш със сварените бобчета, нарязаните печени пиперки, нарязан на ситно магданоз, лимоновия сок и евентуално намачкания чесън. лесно и вкусно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар