Ирак

"Познават ме и конят, и нощта, пустинята и мечът,
Познават ме и копието, и листът, и перото..."

Абу-ал-Тайеб ал Мутанабби

Добре дошли на всички !

За всички приятели, които ме подкрепят и чиято обич и интерес към моя любим Ирак ми дават надежда !

Търсене в този блог

неделя, 4 юли 2010 г.

Встъпителна

Този блог беше замислен като място, в което да се пише по теми, които иначе са неподходящи и неприемливи за други форуми. Много пъти исках да започна да пиша за някои неща, които вълнуват хората и информацията за които много пъти е изопачена в медиите. Далеч съм от мисълта, че тезата изнесена извън медиите ще бъде предадена абсолютно безпристрастно. Мога да гарантирам безпристрастност що се отнася до религиозни, етнически и исторически разделения, но не бих казала, че мога да изляза извън политическите си възгледи. Винаги признавам добре свършената работа дори на враговете си, винаги се фокусирам върхи грешките на тези, на които симпатизирам, но в общи линии съм склонна да разголвам много тези, които се пишат хуманни, а не са нищо повече от пореден начин за печелене на пари. 
Много често политиката е тема табу - било заради страх от изразяване на позиция, било от нежелание да се спори с хора, чиито знания в исторически и политически план са повърхностни, било от трудност да се представи достъпно една тежка материя като политическата... много са причините.
Този блог не претендира да е политически съвършен, нито толкова изчерпателен, но при все има претенциите да представи позицията на мнозинството иракчани и да представи политиката на Ирак по начин, който би помогнал да се разберат много неща за Ирак и за много други географски отдалечени от Ирак дъжави. 







Няма коментари:

Публикуване на коментар